Pliktverket Dag 1!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Japp Dag 1 är avklarat...
var uppe redan tio i 7 i morse.. duschade och tog på mig..
kom iväg vid halv 8 för jag visste att det skulle vara köer!!!
var framme vid pliktverket kvart över 8 ungefär.. halv 9 var det samling.. började med lite information...1 timme..
sen fick vi gå in i en stor data sal och skriva ett slags IQ test som psykologen sen skall ta del av..
var sjuka frågor...
och tokjobbiga sifferkombinationer man skulle lista ut...
gick nog så där..
kommer få reda på resultatet i morgon..=)
efter det var det lunch.. sen var det dax att grillas av 2 poliser som intervjuade mig...
jag tyckte det gick skitbra...
jag svarade väl och genomtänkt på alla frågor...
var många frågor om rasism.. och hur jag skulle ta ställning till poliser med slöja, om Green peace aktivister..
ja massa sånt..
efter den timmen så var det lite fika paus och avslutningsvis så vart det läkare som fick klämma lite på en.. lämnade pisseprov.. kollade hörsel och syn och sen fick en läkare kolla leder och rygg..
gick bra.. tog upp mina allergier och min tarmsjukdom..
men han sa inget speciellt om det..
efter det var det faktiskt klart och då var kl bara halv 4..
gott... åkte hemåt..=)
trött i huvudet.=) Fin skylt jag fått va?..=)
väl hemma gjorde jag fläskpannkaka.. mumma..
Daniel har gjort fruktsallad som vi sen skall avnjuta..
skall faktiskt bara ta det lungt ikväll för jag e rätt trött efter all spänning idag.. och imorgon skall jag ju tillbaka för att träffa Psykolog.. det är där JAG ryker tror jag.. men vi får se..
SJUKT TRÖTT!!!

ha det!

Kommentera inlägget här :