Rätt mör i huvudet...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... känner mig rätt seg nu alltså... huvudet känns tungt.. kan ha med rödvinet igår att göra..=)
Sitter mätt i soffan nu...
skall vila nu.. sen duscha göra mig i ordning och äta fruktsallad med keso sen åka och jobba...
Nästa helg är jag helt LEDIG!!! Inte varit det på 5 veckor nu!!!
Skall bli gott..=)
precis ätit nått helt gudomligt.. skall dela med mig av receptet i ett inlägg efter detta..=)
men gillar ni lax kommer ni älska detta..=)
enkelt, rätt så nyttigt och sååå gott!!
***********
Ja vid 12 så hade jag gjort mig i ordning...
Tycker min Jeans rumpa börjar få form nu..=)
sen så åkte jag och mötte Linda och dom vid rastplatsen här borta i Partille.. vi åkte ut mot Skatås och parkerade traskade sen ner till uppvisningarna.. mycket hundar.. en hel del poliser och as söta valpar!!
Jag dör när jag ser valpar... jag DÖR verkligen!!!
Jag ta mig fan avgudar djur.. =) haha..
japp vi satte oss och kolla på lite lydnad först.. sen traskade vi längre bort och tittade på sökning...
shit så duktiga hundar..
gud vad den stackars hunden slet.. haha..=)
Jag och syrran med ungarna kikade på..=)
efter detta drog vi oss.. åkte då till Allum för att handla present till Ella..
Hittade det jag sökte..=)
Så nu är även Ellas paket inslaget..=)
Väl hemma gjorde jag ju mat som sagt...
I morgon är det ju kalas.. sen blir det att rösta.. tror jag bestämt mig nu.. blir inge klokare på detta så det får bli det..=) haha..
Sen skall jag träna ZUMBA!!!..
Första gången jag testar det.. skall bli grymt kul..=)
Sen ta det lungt på kvällen..=)
ladda för en ny vecka..=)
nä ha det så länge ..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av karin:

Polis nr 4 känner jag igen ryggen på!

2:a kommentar, skriven , av Malin:

ja hon var nog från Göteborg.. kommer dock inte ihåg hennes namn..=) men grym hund hade hon..=)

Kommentera inlägget här :