Silken DAG!!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... jag är helt slut.. sitter nu äntligen i pappas soffa och har tvn på och datorn i knät..!!
I LOVE IT!!!
har jag bara soffa/säng, TV och Dator så älskar jag livet...=)
Vem behöver nått annat lixom..=)
nä gud vad trist det lät.. tar tillbaka det.. haha
Min dag började med att gå upp redan halv 7... sparkade ju liv i syrran då..
fick iväg henne till tåget sen la jag mig igen..
upp sen innan 10 och gjorde mig i ordning och drog till jobbet...
jobbade på.. var rätt mycket till en början men det lugnade ner sig och vi klarade dead line..=)
efter jobbet åkte jag fort hit till pappa och hämtade lillsyrran.. sen åkte vi direkt till min syster Marielle..
och ni antar inte vem som var där!!!!???
Mitt EX!!!
Dan..
så när jag ropade Hallå.. så fick jag höra den välbekanta rösten som svarade...
oh my GOOOOD!!!
Han jobbar ju som elektriker och just den firman han jobbar för den har Syrran och hennes man anlitat för dom har ju totalrenoverat sitt kök!!!
trodde jag skulle dö först men det gick bra.. han lät så trevlig och glad så..
så jag spelade med..
kollade ju på köket som snart är klart sen gick jag ut till barnen istället...
han åkte ju ganska snart så fick sagt hej då sen så var det att pusta ut...
alltid jobbigt att träffa han på grund av omständigheterna...
det var ett riktigt ugly break up!!!
han är ju förlovad och har barn med en annan nu!
NOG OM DET!!!

Passade smp skitarna... gosade lite med Marielles och deras nya familjemedlem.. en gosig katt unge..
som hette Pontus... åhhh så söt han va..=)
matade ungarna med kvällsmat och bytte om dom till pyjamas...
fick kikat lite på Idol sen kom Marielle och Carl hem igen.. dom hade varit på föräldramöte..=)
Då åkte jag och lillsyrran...
mot Partille.. syrran var dösugen på Donken.. så klart man ställer upp och köper det till henne då..
köpte med mig till Daniel oxå sen åkte vi hem till mig så jag fick duschat .. dom åt så länge..=)
stannade inte länge...
vid halv 10 fick vi åkt hitåt till Pappa igen...
nu har min lillsyrra precis gått och lagt sig och jag skall snart inta bingen jag med...
*TRÖTT*

Pappa har en tågräls som näsmsta granne.. den e inte jag van vid att ligga och lyssna på om nätterna så jag behöver min sömn...
i morgon börjar jag 7... pågrund av att jag skall skicka iväg syrran...
så... ha det mina kära vänner..
skall kika lite till på Kungarna av Tylösand... MY GOOOOD silket program.. haha!!
Mycket nöje.. haha

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Riktigt skönt att det enklase var idag, ingen nervositet och det vara bara in och titta, lyssna, lyfta och bli klämd på! Nu är det bara att vänta! :)

Kram

Kommentera inlägget här :