Skall snart...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. lägga mig och vila lite...
shit.. möttes idag av sjukt mycket order på jobbet... ja det var bara att jobba på så in i...
fick till slut pausat för att gå och kissa för mina njurar höll på att vridas av ren smärta för att jag hållt mig så...
jag får ju skylla mig själv.. klart jag kan gå och kissa innan det går så långt men när jag väl fått upp farten på det jag gör vill jag inte sluta!!! haha.. STÖRD!!

jag stannade över 15 min för att göra klart det jag höll på med..
sen snabbt förbi affären för sånna saker man alltid glömmer köpa...
sen hem... åt resterna från soppan jag gjorde igår.. en liten god sallad till och lättdryck att dricka till..=)
efter maten nu bäddade jag sängen.. då hör jag någon som lirkar på dörren.. kikar ut... DANIEL!!
Redan hemma.. =)
Han hade inget han kunde gör mer på jobbet för dom väntar på maskiner som skall komma så han är redan hemma för dagen...
han hade fått hem saker som han beställt.. bland annat en sån här...
så den sitter han med på huvudet just nu... snyggt eller hur..?.. haha.. NOT!!
Min puss!
Nä.. nu går jag in och lägger mig i sängen och vilar för hans knapprande på datorn lär jag aldrig somna till!!
efter vilandet skall jag la middag.. Kycklingfile...
sen skall jag vara på gymmet redan kl 6 tänkte jag.. sola och sen e det träning sen hem och duscha och kolla på IDOL!!!
Och vet ni.. fick veta en sak idag!!!!
Gissa vem som tagit sångarens avhopps plats i en av mina favvo grupper H.E.A.T???


ERIK GRÖNWALL!!!!!



Han kommer göra ett GRYMT jobb.. det vet jag... åhhh längtar redan tills deras nya album släpps!!!


ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Haha ja den risken finns ;). Men min kära mamma ska hjälp amig att slänga ihop marängbottnarna iaf =), så får jag det ur världen och nu känns allt under kontroll. Nu gäller det bara att min syster håller inne bebisen också till efter fredag =D... så går allt enligt planerna.

Kommentera inlägget här :