Trött.. som HELL!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... skall snart inta sängen... inte sovit middag idag och det känns.. eftersom min kropp är van vid det när jag jobbar tidigt så e jag helt slut nu!!!
Var som en klubbad säl på väg till gymmet förut.. hur skulle jag orka..??
ja inte var det mitt mest effektiva Body combat pass.. har nog aldrig varit så LITE svettig som jag var idag .. haha!!!
men men.. jag gjorde det..=)
efter det en liten paus då jag fick i mig en god energi bar..
sen in och träna Body Balance.. var release så dom var 4 instruktörer.. åhh silket underbart pass det e.. det känns i varje muskel i ens kropp.. man tränar samtidigt som man stretchar perfekt för min stela kropp..
Bra koregrafi denna release... mycket jobbigare!!!
Nu har jag tränat hela veckan utan min kära syster... saknar henne jämte min sida.. hon har ju tillbringat en vecka på sjukhus med Robin men Idag fick han komma hem under helgen.. skall tillbaka på Måndag..=)
***********
Idag fick jag äntligen chansen att gå in på hälsobutiken i Allum och köpa detta...
En kapsel om dagen för magen..=)
Kanon för oss med IBS.. (Tack för tipset Therese!)

**************
Nu skall jag ladda för i morgon....
Är fortfarande lite meckigt angående vem som tar mitt pass på Stures men jag hoppas det löser sig under dagen i morgon...
skulle ju vara snopet nu om allt skiter sig!
Skall ringa Telenor i morgon och skälla på dom för dom skulle flyttat över mitt mobil nummer och det har dom INTE gjort!!!!!
FAN!!
har ju en ventilations firma som skall höra av sig till mig i morgon ju!!!
jaja.. god natt!

Kommentera inlägget här :