EN MIL!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... har jag NÄSTAN cyklat=)
på 35 min.. det ni...
sov ju middag så himla länge så när jag vaknade ville jag bara ut och röra på mig.. svidade om och tog ut cykeln...
9.76 km.. kom jag=)
kändes i låren.. men satan vad jag pinnade på!!!
NU är jag svettig och behöver en dusch.. sen vill jag ha mat!!!
och RÖDVIN!!!
varit sugen hela dan.. så åkte ju till systemet efter jobbet.. köpte en liten flaska vin , 2 cider och 3 öl.. TAPPAR påsen precis utanför utgången av systemet.. vinet, 1 cider och 1 öl räddades resten gick i kras... NOG INTE PINSAMT!!!
men gud så snälla dom va.. jag fick helt nya flaskor och påse och kunde lämna platsen så tog dom hand om det... ja dom ville väl inte ha en sån klantarsle så nära sina flaskor.. haha=)
nä.. underbara Fredag.. här skall njutas...=)

Kommentera inlägget här :