Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Ni var GRYMMA igår! Riktigt bra!! Förjävligt att ni fick lämna!! Du var även väldigt duktig, aldrig hört dig sjunga riktigt, och blev positivt överraskad! :D hejja!

2:a kommentar, skriven , av Annie:

Jag har aldrig vart mycket för musikprogram på tv men när Tobbe och jag fick reda på att du skulle vara med i Körslaget var vi tvungna att titta! Och det har vi gjort varje helg sedan det började.



Jag hade inte så jätte höga förhoppningar på att jag skulle gilla programmet i sig men jag har blivit helt såld.



När du sedan skrev att du skulle sjunga solo så blev jag jätte nyfiken på hur det skulle gå. Och jag blev chockad rent ut sagt! Du är verkligen galet bra på att sjunga, nästan så jag tappade hakan i golvet. Jag visste ju att du hade talang men jösses vad du kan! Egentligen så är jag inte så duktig på att ge beröm men jag var bara tvungen att skriva det i alla fall.



Stor skam att ni fick åka ut, men ingen kan någonsin ta ifrån dig att era prestationer har varit enastående.



Ha det så bra. Kram Annie (Daniels bror Tobbes fru ^^,)

3:e kommentar, skriven , av Malin:

Gud vad underbart snälla ni e... blir alldeles rörd...!!!! Tack underbara er!!!!! Stor KRAM

Kommentera inlägget här :