Påskafton-11

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Hejsan!
Tjena mors=)
Ännu en dag i Stockholm har avverkats...
började ju dagen med hotellfrukost.. sen åkte vi ju in mot stan.. tog bilen och hittade galant.. hade ju pappa i telefonen.. haha=)
fick se lägenheten Mona köpt på Vallgatan... riktigt mysig.. liten as hell.. men väldigt praktisk...
Pappa, jag och Daniel tog oss en promenad genom stan .. ner mot Gamla stan i solen.. gick igenom slottsområdet och kika på alla turister..=)
satte oss nere vid vattnet på en restaurang .. tog en sallad...
sen vandrade vi uppåt igen... tog bilen ner mot frihamnen för att se hur man kom dit med bil...
sprang in till studion där genrepet med Di Leva var igång för fullt.. snackade lite med Mia hon som är köransvarig där inne... kul att se alla igen...
sprang sen ut igen och åkte sen med pappa ut till hotellet här i Hägersten... fick lämnat bilen och bytt om och åkte sen med pappa in mot stan igen..
mötte upp Mona och lillsyrran och så tog vi bussen mot Hornstull för att gå på Indisk restaurang... SHIT vad gott det va!!!!
lillsyrran beställde in ett fräsande fat...!!! =)
lånade hennes glasögon...
snyggt va!! ? =) Ser ni min matchande scarf med sätena...? =)
vi blev riktigt jäkla äckelmätta efter denna mat... tog en liten promenad genom stan igen och kom fram till Slussens tunnelbanestation.. så där tog jag och älsklingen tunnelbanan till hotellet...
legat och myst i sängen med cider nu och kikat på Körslaget... blev ju HELT oväntat Gabriel och Andreas i Finalen.. kunde jag ALDRIG gissat!!!
Öhhh...eller??..
åhhh jäkla bluffskitprogram....!!!!
men men.. hålla god min och åka dit i morgon...!!!!
skall bli kul att träffa alla igen...=)
checkar ut rätt tidigt i morgon...
så ni vet!
nä.. god natt då... hörs...=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pappa:

Det heter Valhallavägen, Loppis, inget annat!!!

Kommentera inlägget här :