Snabbt inlägg...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. sitter och dricker upp mitt kaffe och skall åka snart...
är grymt taggad inför helgen.. för jag har fan repat sönder låtarna i mitt huvud nu!!!!
Den enda låten som kanske inte sitter hekt hundra är öppningslåten men den är så jävla lätt så hur svårt kan det vara.. haha=)
ikväll e det sista repet inför helgen... i morgon bitti drar vi mot Stockholm igen!!!
Blir stressigt idag!!!
jobba nu 10.30-17.. sen skynda hem... duscha ta på mig kanske hinna till systemet.. sen repa från kl 18-21... och då skall det FAN sitta!!!!
sen hem och packa...!!!
måste hinna..
så får dra nu.. hej svejs på er...!!!
Hörde ni mig på radion igår förresten??
vet att det blev sändningsfel så det bröts mitt i men...man hörde mig i början vet jag..=)
haha..
Radio debut...=) KUL!!!

Kommentera inlägget här :