B R Ä N D !

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Är väl bara förnamnet...
föröskt ta kort på min brända kropp men denna kamera funkar inte så bra...
haha
ja jag började med att stå och duscha i typ 20 min i kallt vatten här hemma.. sen smörjde jag in mig med denna..
grym e den.. sen tog jag på mig och åkte till Linda och dom.. ner och köpte pizza... japp ni hörde rätt.. jag har faktiskt ätit PIZZA idag.. det ni...
jag mår skit nu... magen känns svullen.. tarmade infekterade och jag mår lite lätt illa...
för att inte t ala om dom vidriga gaserna...,!!!
Var inte värt det...
nä.. hålla sig borta från Pizza...
efter det åkte jag och tankade och handlade sen hem...
håller nu på att göra hemmagjord potatis sallad att ha med mig till SKARA SOMMARLAND i morgon...=) Det ni...
ja POTATIS för det första... har ju börjat äta det lite smått nu.. plus att Tommy gjorde en sån god hemmagjord potatis sallad i Lördags så jag blev så sugen..=)
sen GUD vad jag flänger på min semester!!!
Allt vill jag hänga med på.. inte missa NÅTT!!!!
haha.. men såååå kul det skall bli...
jag skall åka fritt fall.. jag skall VÅGA!!!
åkt den en gång innan men det tog sin tid att våga..
var där uppe och vände en gång.. haha..=)
får ta det lite lungt i solen i morgon..=)
nä.. göra klart salladen sen sova.. skall upp tidigt i morgon!!!
TJIP!

Kommentera inlägget här :