Denna dag=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Skönt e det...
när man vet att man gjort sitt för idag...
Blev väckt i morse av pappa tio i tio.. han tyckte det var konstigt att jag sov!!!!
JAG HAR JU FAKTISKT SEMESTER!!!
=)
Ja.. upp äta frukost sen packa väskan sen kom Linda och Marielle och hämtade mig.. var bara vi systrar...
åkte ut till Åsa.. lätt att jag skall ha husvagn en dag och bosätta mig på campingen där hela sommrarna!!!
Fan vad gott!!!
Mysigt var det...
käkade pistagenötter och hade det gott...=)
vid 16 åkte vi hemåt...
hem... fick slängt i en tvätt nere i tvättstugan.. alla badlakan och filtar och bikinis... var dax för det efrter en veckas badande...
=).. sen bytte jag om och tog mig ut på en runda... shit vad varmt och tungt det va...
jag vart genomsvett och tvingade med mig Daniel ner till ån här nere.. jag ville BADA!!!
för att komma till ån måste man gå förbi dessa sötnosar..=)
det var sjukt gott!!
sen gick vi uppåt.. och jag sa hej då till grannarna...
ja nu är man duschad och lite tacos rester har åkt ner.. nu film..=)

Kommentera inlägget här :