God Morgon!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Sista dagen på semestern säger man väl... har ju helgen kvar men det räknas väl inte...
Jag vaknade redan halv 10 i morse... silket tråkiugt väder men det är väl tur det för jag har inte tid att ligga vid någon strand idag...
syrran min och hennes man har ju stor fest i morgon och jag måste köpa klart deras andra present dom skall få från mig och Linda...
så jag är duschad, matad och påklädd för att åka till Allum...
Älskling slutar 13... efter det måste vi åka till Pappa och hjälpa honom med att hämta ved och Daniel skulle hjälpa han gräva ett hål för en stolpe...
Jag skall även få in tid för ett besök hos mamma och har även pratat med Angelica om ett besök hos henne då det e skandal att jag inte träffat hennes lilla skrutt ännu...!!!
Sen skulle vi egentligen haft en liten tjejkväll i kväll men det var typ inga som kunde så vi skjuter på det...
Men en kille i Kören skall spela på Parken ikväll och jag är rätt sugen på att åka in och kolla...
Drar med mig Daniel i så fall för vi har sagt att vi skall umgås idag då han har jobbat hela veckan ...
nä.. dax för Allum!!!

Kommentera inlägget här :