Halloj!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Tisdagskvällen är här...=)
Jag har redan varit iväg och repat med kören... vi satte dom 3 låtarna vi skall köra på Torsdag hur lätt som helst=)
GOTT!!!
Blir Help, California Girls och OMG =)
Och vi gör ALLT LIVE!!!! =)
Så ni som bor i Göteborg... kom till Packhus kajen runt 22.00 på Torsdag kväll.. vet att det är sent .. men va fan=)
Har jobbat idag... fy fan silka dagar vi haft på jobbet... vi ligger efter som FAN!!!!
Spelar ingen roll hur mycket vi jobbar vi kommer inte ikapp.. varit stressad och svettig som FAN dessa två dagar... det har varit SKIT!!!
men men... bara att bita ihop.. kan inte göra mer än sitt bästa.. men jag hatar sånna dagar...
Efter jobbet åkte jag snabbt hem.. älsklingen hade gjort baconinlindad lövbiff i ugnen med tomat.. slängde ihop en sallad och käkade det snabbt.. sen in i duschen och sätta på sig ett ansikte...
sen var jag på kulturum kl 18... det ni..=)
Nu har jag gottat ner mig i soffan och det blir så klart TRUE Blood=)
mitt munsår vägrar ge med sig....=(
men men.. får se ut så här ett tag..=)
nä,. ha en trevlig kväll=)

Kommentera inlägget här :