Dagen innan sista dagen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. eller... jo.. men det stämmer väl...
jaja...
Alltså.. kan man ha mer tråkiga dagar.. haha...
jag gör ju INGENTING!!!
Ful... fet och blek...
behöver en make over.. men kanske skall kläcka ungen först...=)
Idag skall jag i allafall till Allum.. fika med Marie och leta efter en svart kofta... =)
Det ni=)
Men först behöver jag göra nått åt mitt utseende.. går jag till Allum så här så kommer folk utrymma hela skiten...!!!
Kanske skall färga håret..??
Vet att man inte skall göra det som Gravid.. men så här kan jag inte se ut...!!
Och jag tror fan det är en liten gymnast där inne i magen för HEL-VETE  (läs det med Norrlänsk dialekt) vad den håller på nu för tiden.. eller är det bara för att jag nu börjat känna den??
Är det normalt att dom skall röra sig så mycket???

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica:

Det va full fart på Sebastian från vecka 20 tills han kom ut :)

2:a kommentar, skriven , av Elisabeth:

Det var oxå full fart på Willam från vecka 21..22 nått o det e forfarande full rulle hela tiden ;)

3:e kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

med andra ord rätt normalt då..=) haha..=) Kanske är nya Zlatan där inne...=)

Kommentera inlägget här :