En sån mysig dag!

publicerat i Graviditeten=);
Jag vaknade rätt tidigt idag... först kvart i 7 då ungjäveln under oss började gala nått helt hysteriskt!!! FAAAAN!! Tyst!!!
ja sen så ringde kl vid 8 men jag snoozade.. Daniel kom hem först 8.30.. stackarn.. då var han inte häftig!!
Jag gick upp.. vek lite tvätt och gjorde mig i ordning för jobb... Kom in en timme tidigare till jobbet...
Var ju sjukt mycket nu efter inventertingen!! Men vi jobbade på bra och blev av med det mesta!!!
Vid halv 4 stämplade jag ut och mötte Daniel utanför jobbet så åkte vi till Alingsås.. dax för Ultraljud...
Ja för er som missat det så är jag GRAVID!!!
=) hehe.. hållt det rätt hemligt från både Facebook och bloggen för jag ville att alla våra nära och kära skulle höra det från oss först istället för att läsa om det på nätet... Jag har tjatat på Daniel att höra av sig till alla sina vänner och tror han fick ringt dom flesta... =)
Nu vet i allafall alla om det=)
Känns skönt... har så mycket bilder att visa... tänkte börja med Ultraljuds bilderna från idag=)
Här ser man ansiktet=) Ser ut som en liten groda..=)
Här håller den upp handen=)
Min lilla goa ängel.. som jag längtar redan=)
Tänkte visa er ett ultraljudskort från V.10..=)
Där var den inte stor!!!
Längtar tills jag får höra hjärtljuden!!! Trodde jag skulle få göra det idag men den hade inte den funktionen...!
Här har ni 2 bilder som visar hur jag vuxit hittils...=)

V13 / V20

Rätt stor skillnad redan=)
Men äter ju som en häst nu!!
Galet vad jag får i mig.. och då menar jag just mat... godis och sån skit åker sällan ner... mer stora matportioner som gäller...=)
Men ja.. smal e jag ju inte.. vågar inte ens chansa på vad jag har gått upp!!
Nåja... efter Ultraljudet åkte vi till Stures och käkade... gud så gott...
MUMS!!
Nu skall jag ta en dusch sen gå och lägga mig... sååå trött!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Å va roligt! Jag som älskar graviditeter och bäbisar. Du måste skriva om allt! :)

2:a kommentar, skriven , av Anpan:

Grattis!!! Vad kul!!

3:e kommentar, skriven , av Therese- Mamma till Novalie:

Underbart! Härligt att allt såg bra ut med bebisen! Så underbart härligt med graviditeter o bebisar :)

Kommentera inlägget här :