Fjärde Advent!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja då var Söndagen här...
Jag har varit uppe sen kl 8 i morse... tvättat 5 maskinert... torkat de4t och vikt allt o0ch lagt in det på plats... rensat5 i städskrubben slängt alla 3476 plastsäckar som man samlat på sig så dom typ anföll en när man öppnade skåpet... slängt gamla skärp som legat och skräpat i min skärpkorg...
Tyckte dom kunde skärpa sig...!! =)
Sen har jag satt Daniel på att dammtorka och dammsuga.. sen åkte vi hem till Pappa på kalas för lillsyrran som blev hela 14 år idag!!! Galet vad tiden går...
Och nu när vi kom hem så har jag tvättat golven...
jag sitter och väntar på den där klubban som skall nocka mig men den verkar inte komma...
Om en liten stund så åker jag in till stan och käkar på Pizza Hut med...
Lillsyrran hade valt sin favvorestaurang dagen till ära... så vi åker med dit och äter... shit var ju år och dar sedan man käkade på Pizza Hut!
Mums!
Ha en bra Söndag!

Kommentera inlägget här :