God jul!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Hoppas alla haft en bra dag! Jag är super nöjd!

Fick två jätte bra julklappar av älsklingen och två jättefina julklappar av Marie! Visar bilder sen:)

Var ju hos mamma med systrarna en stund förut och fick en go dusch crème av henne plus ett gott doftljus i present!

Efter det hämtade jag Daniel hos sin faster och så åkte vi till syrran nu har vi ätit och ätit och ätit och jag fick en duschcreme av lillsyrran:)

I morgon skall vi till Daniels föräldrar och byta julklappar! :) mys!

Åker nog hemåt här nu så kanske hörs hemma! :)

Jag och Daniel framför granen förut...=)

 

GOD JUL!

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

God Jul! Kul att du bloggar har kikat in här några gånger nu men slarvat med kommentarerna ;) Fin du är på benismagkorten!! Vi (jag, Tindra o Liam) åker till Gbg imorgon Stefan o Casper kommer upp på måndag. Kanske ses vi!? Ha de gott. Kram Lina

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

God Jul själv!! Vad kul att du läser=)Klart vi skall ses!!! =) Kram

Kommentera inlägget här :