Juldagen!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Jag sitter i soffan och kikar på Harry Potter...jag ÄLSKAR Harry Potter filmerna och kan se dom om och om igen...
Och just vid Jul är det tradition att se dom!!
Tänkte visa lite i bilder hur gårdagen var..=)
Gick ju upp redan vid 8.30 igår morse... satte oss och öppnade julklapparna.. Daniel fick filmen "Jägarna 2", en klocka och parfym och deo av mig... Parfymen luktade så jäkla gott va.. Nya Hugo Boss parfymen..
Mums.. sniffade på han hela dan igår..=)
Av Daniel fick jag...
TJOHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nya innetofflor.. sitter på just nu.. underbart sköna!
Av Marie och barnen fick jag detta..=)
Ett mumintroll till bäbisen... Första saken till bäbisen faktiskt..=)
Jätte fina smycken från Marie...
Hade jag på mig hela dan igår...=)
Ja sen åkte ju vi systrar hem till Mamma... där vi åt lite julskinkemackor...=)
Mamma fick ju en elektrisk tandborste , en go tjock tröja och en almenacka av oss..=)
av henne fick jag detta..
Älskar ju Yankee Candle ljusen!!!
Min älskade mamma.. var med en klump i halsen vi lämnade henne.. att inte få ha sin mamma med på julafton längre... det känns kan jag lova er...
Säger det åter igen... var glada att ni har en frisk mamma.. ta vara på det!!! Njut av det!! Jag är grymt avensjuk och den som klagar på sin mamma får en fet smäll av mig nästa gång!!!
Ja jag åkte ju och hämtade Daniel och vi åkte till syrran...
där var det Kalle Anka... sen förberedde vi maten!
Syrran skär upp skinkan och äggen ni ser där på bild... dom har jag och Daniel gjort=).. MUMS!
En del av all go mat!!! =)
Ungarna var ju som tokiga och väntade på tomten!!
till slut kom han ju...
Ungarna var ju överlyckliga!!
Sen hade vi ju resterande julklappar att dela ut till barnen..
Jag fick ju en duschcreme av lillsyrran ..=)
Efter julklappsutdelningen så var det dax för den vuxna julklappsleken...
jag hatar den för jag slutar alltid tomhänt...
men snälla syrran gav Daniel en FM Radio i allafall.. så vi fick med oss nått hem..!!
=)
Sen var det Risalamalta!!!
Svärsönerna samlades..=)
Ja efter detta var man ju så mätt så man ville typ spy.. vi åkte hem och kikade på "Jägarna2" filmen... den var fan grym!!!
För att vara svensk!!
Ja.. idag skall vi till Daniels föräldrar.. tills dess skall jag njuta av att vara Ledig...
Kikar på nätet efter Systemkamera.. och Daniel kikar efter TV...=)

Kommentera inlägget här :