Mellandagar...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Jag brukar alltid ta ledigt dessa dagar...
det är lixom obligatoriskt för mig...
skulle kännas hemskt att behöva jobba då...
Jag behöver min semester på sommaren och på vintern... VIKTIGT!! =)
Typiskt att jag åkt på en sån jävla förskylning bara.. men jag motarbetar den väl=)
slemmig och äcklig känner jag mig bara..=)
men jag har fått kravlat mig ur sängen... ätit frukost... hade nog behövt en kopp kaffe men jag skiter nog i det och tar det sen... skall hitta duschen tänkte jag och fräscha te mig...=)
Igår kväll så träffade jag systrarna och pappa och vi åkte till Kusinen Scott`s restaurang "Calor" på Viktoriagatan i stan...
gudomligt god mat... lite sydamerikanskt inspirerat!!
Dit får ni gå!
vi hade egentid vilket är sååå uppskattat.. pratade igenom massa saker som jag bara tycker är jobbiga...

HATAR familjetjafs.. om man nu kan kalla det så...
jag älskar min familj.. älskar dom alla.. även fast vi ibland sårar varandra och blir sura på varandra.. men jag klarar inte av att bli ovän med en familjemedlem.. då dör jag hellre...
Min Familj är mitt allt.. Framförallt mina systrar då det är dom som varit min familj.. och jag den unga bödeln som inkräktat då jag inte haft NÅGON annan att vända mig till.. singel... en sjuk mamma och en pappa i ett annat land...
Nu har jag ju snart en egen familj att rikta min uppmärksamhet på...
en egen familj att ta hand om.. kommer nog kännas konstigt att äntligen släppa taget om mina stackars systrar som haft mig släpandes efter dom som en katt som fastnat med klon i ens kläder...
Skall både bli spännande och lite skrämmande...
På tal om våran familjemedlem som anländer inom några månader... majgaaad vad det höll på igår kväll när jag kom hem.. kan ju bero på maten ...haha.. men den sparkades och fajtades där inne..
Galet häftigt!!! =) Och samtidigt läskigt!!
Nä.. Slemmonstret skall duscha sen åka till Biltema och Ikea idag..=)
Kul!
Bjuder på bilder jag tog igår..
Ha det!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese- Mamma till Novalie:

Fy för att vara sjuk.. Framför allt när man är gravid, känns nästan värre i slemhinnorna då. Men om du har semester kan man völ ringa jobbet o säga att man vill "bryta" den o sjukskriva dig istället? Så sparar du dagar? kram o krya på dig!

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

Ja fy fan... slemmig som fan känner man sig..=) Jo jag vet att jag kan göra det.. men då hade jag behövt ligga hemma nerbäddad i sängen istället.. nu har jag ju varit ute och flängt ändå.. men jag hade aldrig pallat jobba med denna förskylning.. men börjar bli bättre nu så ingen fara..=) Kram

Kommentera inlägget här :