Myslördag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
=)
Började med gos i sängen med älsklingen i morse.. försökte väcka han frenetiskt med pussar... gick så där.. upp äta frukost.. fixa sig...
...sen åkte jag till Stenkullen... Min kära syster Marielle skulle tävla i Crossfit och jag och min andra syster Linda åkte så klart dit och stöttade henne... silka grymma tjejer...
WOW!!
När bäbisen kommit ut skall jag bli lika fit som dom.. =)
Här är några korta klipp på det hon gjorde... tänk er då upprepande gånger på kortast tid.. galet!!
Ja efter det åkte jag upp till Svärföräldrarna för där var Daniel för att hjälpa dom med att bära krukor.. sen åkte vi hem snabbt.. Daniel duscha och så åkte vi till Bergakungen... käkade där och sen var det denna film...
den var riktigt bra!!! Kul att Svenska Naomi Rapace var med oxå.. gjorde hon bra!
Efter bion var det åka och handla snabbt sen hem.. så nu sitter vi här... sega och trötta... Harry potter på tvn och ett glas smoothie i glaset... GOTT!!
Trevlig Lördag! =)

Kommentera inlägget här :