Systemkamera!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Är så lycklig... men något fattigare...=)
Nästan 6000:- fattigare för att vara exakt... men fick man en julbonus från jobbet på 6000:- plus en vanlig års plockbonus på ca 3000:- och nästan 4000:- i Lön från Stures utöver ens vanliga nästan 17000:- ja då kan man väl få unna sig eller?????
=)
Tihi!
Här är min pärla!
Älskar ju färgen!!!
Jag kände bara att jag slår till..!!!
Varför inte...
Daniel kikade ju på tv... och shit silken bild.. men det köpet tar vi nog i morgon!!!
Var ju hos Daniels föräldrar förut...
MYYYS!!!
Igår fick ju vi en julklapp från Daniels bror och hans tjej Jennie..
Idag fick jag se den..l!!
En bilbarnstol... så jefla bra va!!!!
Blev skit glad...
vi behöver ju allt så vi är så tacksamma för allt vi kan få/Låna/köpa =)
den får stå i källaren så länge tills det är dax=)
Ja vi bytte ju julklappar med varandra.. och herregud så fina saker vi fick... man blir lätt lite bortskämd hos dom... majgaaaaadd!!!!
Våffeljärn!!
Tallrikar.. så grymt fina.. fick muggar av samma märke när Daniel fyllde år..!
Sen fick jag ett gravidsmycke , Daniel en snyggt skjorta och vi båda fick handdukar och necessär...l=)
Kanon!!!
Hämtade även hem Daniels ljudanläggning som vi skall koppla till nya tvn sen..=)
Ja efter vi besökt Daniels föräldrar och härjat inne på Elgiganten och Media Markt så åkte vi runt för att leta mat.. allt har ju stängt idag så vi åkte till ICA.. hem och gjorde hemmagjorta hamburgare.. mums...
Mätt som en padda har jag nu satt mig i soffan...
försöker lära mig kameran och fotar allt jag ser typ.. KUL!! =)
ni kanske får se lite bilder sen.. Helge poserade rätt sött på ett förut.. hahahahs!!!!
Ha en mysig kväll och ni som skall ut och svira .. ta det lungt med alkoholen...=)
TJIP!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Måste kännas skönt att ha råd att unna sig nu efter alla skulder osv du haft tidigare =)! Då blir ju sakerna ännu mer uppskattade kan jag tänka mig!!!

Nu kan ni ta massa fina bilder på lilla bebis när h*n tittar ut!



Kram

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

exakt!!! =) känns super skönt...=) Ja det är ju det som är tanken.. massa fina magbilder och massa bilder på bäbisen...=) Kram

3:e kommentar, skriven , av Emma:

Malin!

Grymme kamera, vill osså ha!

Nice babyskydd, den bästa som går att finna. Bilstolarnas Rolls Royce! ;)



GRattis till magen här också, inte bara FB!

Kommentera inlägget här :