Tjenis...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Sitter i soffan och glor på "Kär och galen"...
Där skulle man vart med...=)
Ja... en mycket mycket seg dag på jobbet har gjorts.. shit vad det var tråkigt ett tag... fanns ju inget att göra idag... usch.. höll på att avlida...
efter jobbet hämtade jag älsklingen.. han hade med sig en ostmacka till mig så jag inte skulle börja tugga på inredningen i huset vi skulle titta på...
shit min hunger e galen!!
Ja... huset var ju så bra...
visst lite slitet på vissa delar men herregud för det priset så har man ju råd att fixa allt sånt...
jag är jätte intresserad...
skall bara övertyga Daniel om det!
Efter det åjte vi hem och käka Lasagne...
mums..
nu skall jag se klart detta sen duscha och se DHW...
sen SOVA!!
Lägger mig hellre tidigt och går upp tidigare på morgonen än gå och lägger mig sent nu för tiden...
så trött om kvällarna ju...
jaja.. här sitter jag med mina hörlurar på mig..=)

Kommentera inlägget här :