God morgon...!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Jesus vad trött jag e...
Försöker fylla i på skatteverket vårat lägenhetsnummer som fastighetsskötaren har satt upp på en lapp där nere.. tror ni det funkar??
NEJ!!!!
Åhh.. man blir ju galen på sånt...
dessutom så var det längesen vi fick lappen om detta... och skatteverket skickat påminnelse om det men det är lätt att fixa när man får ett fel nummer av fastighatesägaren..!
Hmm.. jaja.. ilandsproblem..
e bara det att mitt humör är inte vad det borde va...=)
Igår kväll skall vi inte prata om.. när jag skulle åka till jobbet...
gick ut till bilen satte mig började köra... tvärstopp...
en bil stod parkerad precis i uppförsbacken här nere hos oss..
nån har verkligen parkerat sin bil där...
MITT i vägen...
och det var inte en människa där ute...
började ju tuta... ingen reaktion..
gick ut och kolla på bilen för den såg skum ut då ingen reg skylt satt på..
Är det nån sån stulit biljäveln och sen ställt den här för att jävlas eller???
Började tuta frenetisk denna gång mitt tålamod var nu slut då jag nu stått där ute i över 5 min och jag började bli sen!!!!
Till slut kom en kille springandes från huset bakom vårat... "Förlåt Förlåt" ropade han...
Jag utbrast bara.. "JAG HAR JÄVLIGT BRÅTTOM SÅ FLYTTA DIN JÄVLA BIL JÄVLIGT FORT!!!!"
Inte var jag trevlig... men skulle jag varit det!!?? NEJ!!
IDIOT JÄVEL!!
Har dock nog aldrig sett nån backa bort sin bil så jävla fort!!! Och arg som jag va så drog jag en rivstart iväg upp för backen förbi den jävla idioten och åkte iväg!!!
Alltså.. shit.. ibland chockas man verkligen av folks beteenden..!!!
Så jag var måttligt glad när jag kom till Floda och mötte Jessica där.. haha..
vi var rätt sura båda två av olika anledningar... men min dag förgyllades stort när jag fick besök vid 23...
Åhhh Så glad jag blev.. inte träffat honom sen i somras...=)
Han hade kört fram och tillbaka till Stockholm så stackarn var helt slut men visste att jag jobbade här i Alingsås så han åkte in och sa hej...
blev så JÄVLA glad..=)
Nä... nu skall jag äta frukost...
hade så jävulst ont igår i min ichias nerv dom sista timmarna på jobbet.. när jag kom hem och la mig ville jag bara gråta för det gjorde så jävla ont.. men Daniel masserade lite så jag somnade till slut ifrån smärtan..
nu e jag GLAD att smärtan e borta..!!!
Frukost ja..
sen duscha..
fixa sig..
sen skall jag träffa Marie i Allum för fika och presentchopping=)
Alldeles för längesedan NU!!

Kommentera inlägget här :