Hallojsan!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. hemma igen...
och silket humör jag e på till skillnad från igår... jag börjar ana vad det nu var med mig igår...
Pengabristen.. jag blir sjukt deppig av att inte ha pengar och inte få handla mat.. märkte det nu på väg hem då
jag bara skulle in på Statoil för att handla mjölk...
.. kom ut med denna påse...
det var en dyr mjölk.. haha
men jag var småhungrig då jag inte ätit sen lunch och mitt humör förändrades drastiskt.. silken lycka.. haha..
jag är skuk jag vet!! Men är man uppvuxen med fattigdom och fått gå och lägga sig hungrig så är ett fullt kylskåp så mycket mer värt än alla plagg i världen!!!!!
hittade två nya saker med som jag skall blogga om=)
spelade även in en låt som vi repade in idag.. vi är fan grymma... vi övade på den först idag med hela bandet... efter 3 gången spelade jag in den och så satt den prefekt.. visst lite småtabbar men den hörs knappt.. bjuder på den sen när den blivit uppladdad klart!!

Kommentera inlägget här :