Handikappad!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Dagen börjar lida mot sitt slut!!!
Tröttheten har slått emot mig som ett baseboll trä rakt i hövvet!
Trött är bara förnamnet!
Även fast jag sov bättre i natt är jag löjligt trött.. och vill bara gå och lägga mig=(
Idag när jag kom till jobbet kom jag på att jag glömt ajfånen hemma... tråkigt handikappad man kände sig då... och jag som vart så jäkla stolt över mig själv att jag för en gång skull kom ihåg att stoppa ner ajfån hörlurarna för att kunna lyssna på musik på gymmet.. ja vad glömmer man då.. självaste ajfånen!!!
Bra där!
*suck*
jaja.. klarade mig galant utan ajfån under dan.. direkt mot gymmet efter jobbet...
blev crosstrainer idag...
körde lite intervaller på den med korta snabba steg varvat med långa...
gott.. svett blev jag men ändå inte så slut som jag ville bli.. tänkte ta flera varv på Milon istället men det är ju fan sämsta jävla tiden att träna på.. köer..!!!
jag orkade fan inte vänta på alla maskiner ett varv till dessutom skulle Daniel börja med maten kl 18 så då tyckte jag det fick räcka och åkte hem...
dock möttes jag av Daniel i dörren som då säger att han kom på att han redan hade ätit vid 16 på jobbet... smart att han inte kom ihåg det när jag pratade med han vid 16.30...
så jag fick snällt ställa mig och laga min mat själv... duschade och åt sen..=)
gott va det!!!
Längesedan jag lagade detta så jag njöt...=)
Nu har jag tjötat lite med Bettan i telefon och hon var sugen på att komma hem till mig på Lördag och kika på Melodifestivalen.. skall bli kul=)
skall bjuda alla jag känner.. så får dom som vill komma..=)
nu är jag röv trött och skall försöka finna ro i att avsluta mitt pussel som ockuperat vårat köksbord i nån vecka..=)
så ha det!
Puss min blyga älskling!

Kommentera inlägget här :