Hej mina älskade läsare=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Jag är ledsen för dålig uppdatering men ni anar inte silken cirkus jag befinner mig i...
det tynger mig att jag numera måste bita mig i fingret för vad jag skriver för det är så mycket jag vill få ur mig!!
Tyvärr kan jag inte det just nu!
Jag är en trött... men oerhört lycklig flicka... detta är såååå sjukt.. och overkligt=)
haha=)
Lilla jag... jäntan från Gråbo...
nä.. skit kul.. och I´m riding the good wave helt enkelt...=)
inatt sov jag ca 2 timmar så jag e trött... sliten och vill inget hellre än att lägga mig i sängen nu... dra ner rullgardinen stänga av ljudet på mobilen och bara somna...
så det tänker jag göra...=)
hemlighetsfull...
... men glader=)
Vet inte hur många utav er mina läsare som jag INTE känner...
men ni som gör det vet ju...=)
over and out..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Jag tror jag kan ana och är det så så stort grattis och jag ska heja skiten ur mig varje fredag eller lördag =D!!!

2:a kommentar, skriven , av Therese:

jag har mina aningar ;)

Kommentera inlägget här :