Hemma igen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. så då var man mätt och belåten.. Middagen var grymt mysig... inte kunnat skriva nått om det då det var en överraskning för Bettans Martin..=)
Han fyller år på Måndag.. på Alla Hjärtans Dag och allt så Bettan hade dragit ihop detta och gjorde det till en överraskning=)
Så himla kul=)
Lite därför som jag ville bli frisk med...=)
Jag var nykter och drack vatten och Sprite till middan och körde hem.. stannade för tankning och påfyllning av spolarvätska sen hem.. byta om till myskläder och nu intagit soffan för att kika lite på bidragen ikväll.. jag min mupp glömmer ALLTID av att vi har en inspelningsbar box så jag sitter och tittar på dom utslagna bidragen bara...!!! FAAN!!! tydligen går reprisen kl halv 23.25 i morgon kväll.. men VEM e vaken då???.. får la komma ihåg att spela in det då istället!!! Men Brolle och Sanna gick ju vidare.. Sanna visste jag var självklar.. men har inte hört nån av deras bidrag.. vill ju HÖRA... hörde babsans nu.. haha...
han/hon e skön=)
nu unnar jag mig detta under filten i allafall..
Kom i allafall att för en gång skull använda min digital kamera under kvällen..=) så lite bättre bilder än från Iphonen..=)
Lite bilder från kvällen...
Kolle och Håkan och söta Josefine som inte trodde hon kom med..=)
Josefine och en risig Malin... syns att jag varit sjuk va?
Överraskad Martin kom till restaurangen=)
Fick en liten present med..=)
Vi lite risiga satt för sig=)
Jag och Bettan följde med dom rökande tjejerna ut så jag passade på att klappa på Bettans goa mage...=)
tjejligan=) Jessica tog kortet=)
Jag var så sjukt hungrig så mitt vitlöksbröd slank ner fort som satan! Mums!
Jag år Biffteki till huvudrätt och jag rapar fortfarande vitlök.. haha.. orkade bara en biff dock.. dom var så himla stora!
gott va det!!!!!
Fick ju springa på toa och hosta och snyta mig några gånger men annars var kvällen grym!
efter Restaurangen så sa vi farväl till alla och åkte hem medans alla andra gick vidare...
lite tråkigt men vad gör man.. är man halvrisig så e man...
Måste bli FRISK!!
Kikade på Rickard Olsson och Marie Sernholt duell som dom inledde Festivalen med ikväll.. haha.. Marie e riktigt GRYM!!
Lite tråkigt att jag missade festivalen ikväll.. men hade en riktigt trevlig kväll.. så kul att få komma ut lite...
nästa Lördag skall jag se den...
Nä surfa lite.. sen gå och lägga sig...
Hoppas alla haft en mysig kväll=)

Kommentera inlägget här :