Hmmm...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. just nu sitter jag och funderar på vart mina smaklökar tatt vägen.....
ätit frukost och kände ingen smak alls på maten jag åt... hmmm...
jaja.. idag är det uppdrag bli FRISK som gäller...
visst jag låter för JÄVLIG fortfarande.. fortfarande lite snorig men betydligt bättre i näsan och hostan har äntligen formats till äcklig slemhosta istället för rethosta... GÖTT!!
Skall försöka ta mig ut.. få frisk luft...
måste handla mjölk...
jag MÅSTE vara frisk i morgon.... för jag skall jobba på Stures på kvällen och då MÅSTE jag vara frisk för att kunna gå till mitt vanliga jobb på dan... jag behöver verkligen pengarna från Stures så jag MÅSTE helt enkelt vara frisk i morgon.. så enkelt e det!!!!
Daniel är ju rätt tjock i näsa och hals nu så han har ju varit hemma med mig hela veckan oxå... får la se om han e frisk till i morgon.. tror jag inte...
Mina utslag vill dock inte ge sig.. knottrig på hela kroppen.. ben, armar, bröst..
kliar och är bara jobbigt...=(
men får la hoppas det lägger sig snart med...
gosade lite med bäbisen min i sängen förut... han får ju inte vara där egentligen men jag passade på en liten snabbis bara... haha.. tog ett sånt roligt kort på oss...
han är så söt min lilla godis.. min gamla godis... tänk att han fyller 14 år nu i April...
nä.. nu skall jag glo film tror jag sen försöka ta mig ut för att handla mjölk.. kanske skall börja med att handla.. hmm..

Kommentera inlägget här :