Inge roligt...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. att vara sjuk....=(
jag hostar och snörvlar och tårkanalerna e så känsliga så jag gråter för minsta lilla...
jag läser bloggar och vill bara få träna och äta nyttigt och gå ner i vikt...
=(.. väger som mest nu igen.. men det är ju för att jag slarvar med min kost jag vet ju det...
en personlig kock TACK!!!
som lagar nyttig och go mat!!!
Jag har varken ork, tid eller tålamod för att laga "rätt" mat.. och det suger!!
Sen har man ju en mage som krånglar med och då kan jag ju inte äta allt heller..=(
MÅSTE skärpa mig!!!!!
Älskar ju god nyttig mat och älskar ju träningen... hur svårt skall det vara lixom...
visst nu e jag sjuk så nu kan jag inte göra så mycket åt det.. men sen minsann.. då e det FAN att lägga i högsta växeln... skall jag se ut som en fläskpadda till sommaren???
NEJ!!!
usch...
nä skall se till att bli frisk FORT!!!
vill inte ligga hemma och må dåligt=(
är nyduschad i allafall.. men shit.. det var en kraftansträngning=(

Kommentera inlägget här :