Ingen träning!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Nä.. efter lunch så svullnade min mage mer än vanligt och magontet började kännas mer som nått välbekant månadsont... mycket riktigt... röda veckan var här...
och jag dör ju typ av smärta då.. så fick avbokat Combaten tyvärr...=(
åkte och handla och tyckte synd om mig själv istället...=(
Köpte en schlager tidning så nu e jag påläst om alla bidrag och allt om melodifestivalen.. första deltävlingen är i Luleå
andra i Göteborg
tredje i Linköping
och fjärde i Malmö... tror jag jobbar nån Lördag men annars skall jag se dom allihopa... Finalen är ju sen i Stockholm och andra chansen är i Sundsvall..!
Skall bli så kul!!!
Nu har jag ätit lite plättar.. orkade verkligen inte laga nått idag så det fick bli det...
just nu luktar det klorin blandat med bajs i våran lägenhet... det måste vara nått fel på avloppen för det luktade skit från vask, duscha och handfat när jag kom hem så Daniel hällde klorin i... så nu luktar det en blandning... Gott!
nu skall jag bara ta det lungt resten av kvällen.. behöver det!

Kommentera inlägget här :