Ja då satt man hemma igen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. blev ingen utgång idag... inget drickande heller...
Bettan hade ingen bra dag så hon stannade hemma så jag tog egen bil till Jessica men tog med dricka, utgångskläder och smink .. men satt och drack vatten och åt chips med dip till festivalen... och vid elva åkte jag hem=)
Vi insåg ju att Jessicas gubbe inte skulle komma hem.. och jag försökte intala mig själv att jag var pigg nog för utgång insåg till slut att jag inte var det... halsen river och nyser och snorar gör jag... allmänt hängig.. får bara inse.. förskyld e jag..=(
Typiskt=(
Så nu sitter jag här hemma.. har vikt all jävla tvätt och Daniel har precis åkt till Olofstorp för att festa med sina vänner.. unnar jag honom.. för han har suttit hemma flera helger i rad nu och bara spelat, spelat, spelat och spelat...
han behöver komma ut och umgås med sina "riktiga" vänner nu!!!!!
så han kommer väl hem i morgon antar jag..=)
Nå ja.. jag går nog snart och lägger mig så som jag känner mig.. rödsprängda ögon och ont i huvudet.. =(
Buhu.. synd om mig..=)
så god natt då folket=)
P.s kommer ett litet inlägg och kvällens bidrag=)

Kommentera inlägget här :