Jaha...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... ringde ju vårdcentralen och dom tyckte jag skulle komma så halv 12 fick jag tid hos min allergiläkare...
inte var det nässelutslag i allafall utan en kombination av att jag är förskyld, åt apelsiner igår och är allmänt allergisk mot allt... hon sa att utslag på kroppen vid kraftig förskylning är rätt vanlig hos barn... så jag antar att jag har lite ungdom kvar i mig då...=)
fick Kortison salva för det och köpte även hostmedecin...=)
hatar min hosta... för jag hostar ibland så jag tror jag skall dö typ.. får ingen luft och känns som jag skall spy och det gör jag även ibland... tårarna sprutar och snoret forsar ut!!!
FRÄÄÄÄÄÄÄÄÄSCH!!!!!
men men... till helgen skall jag vara frisk så enkelt e det!!!!
redan på Fredag tänkte jag..!
nu skall jag lägga mig i soffan och glo på film...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny m:

fick du inte nåt mot hostan av doktorn då??? cocillana är rena rama dunderkuren mot hosta! men det är receptbelagt.

Kommentera inlägget här :