Laddad....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... inte direkt...
jag har nått som hänger över mig... jag vet fan inte vad!!!!
mår illa av det... blir nerstämd och trött...
känns som en höstdeprission men det är ju för fan FEBRUARI!!!!!!
Alltså förra året började jag må dåligt och vid påsk ville jag bara dö... vill inte gå igenom det igen!!!!
Måste tänka positivt!!!!!
Sitter och äter en varm macka... kul fredagsmat lixom...
Är klar för att snart åka till Floda...
Möta Jessica där och så drar vi och jobbar.... Måste erkänna att jag är rätt trött på att jobba Fredagar nu!!!!!
Men nästa helg... då e jag HELT ledig!!!!
GOTT!!!!
Nä dax att raska liv i sig själv... så här kan man inte må!!!!
Grattis Bloggen förresten.. du fyller ju 2 år idag=)
Nä ha en trevlig Fredag kväll=)

Kommentera inlägget här :