Luktar Äpplepaj!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Hallå där...
Mitt uppdrag Bli-frisk har funkat ganska bra idag ändå!
Kom ut förut med Helge men jag var bara ute ca 5 min sen började min hosta... och dessa hostattacker.. jag DÖR!!!
fick ju gått upp igen och fick pratat med min sjuke älskling att vi behöver åka och köpa mjölk.. han följde med mig så vi åkte till ica...
gick som två pestsmittade kräk där inne.. och vid tidningarna då jag var nyfiken på ett par kompisar till mig som gifte sig i September skulle vara med i nya upplagan av "Bröllopsguiden" så stod där och smygfotade i den och läste och fick världens hostattack.. tårarna sprutade och jag fick knappt luft... jag var glad att ingen var i närheten... fy fan!!!
Men oj så fina dom va=)
så sjukt vackra båda två=)
efter handlingen var det hem och lägga sig i soffan...
har nästan inte snytit mig alls i dag... woho...!!!
Men dom jag pratat med i telefon tycker ju att jag låter som att jag skall dö när som helst.. haha..
whiskeyröst!
nu har vi precis ätit.. jag gjorde maten och Daniel gjorde Äpplepaj.. det ni!!
vet inte riktigt om han fattade det där med smulpaj...
men den smakar säkert jätte gott ändå=)
jag lagade lax i dag.. hade kvar cous-cous sallden från igår.. och la idag i lite lätt feta ost och purjolök..
nu under kvällen skall jag bara ladda för att se till att orka jobba dubbelpass i morgon!!!
först 11-17 på vanliga jobbet sen 20-01.30 på Stures!!
hmm.. vi får la se hur pigg jag e efter det!!!
Nä.. äpplepaj med vaniljsås då??
mumma..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Skönt att du verkar lite bättre...



Jätte fina bilder på dem, får se till att köpa tidningen tror jag :)



Krya på dig!!

Kommentera inlägget här :