My GOOOOOOOOD!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jag kommer inte kunna röra mig i morgon...!
Känns ändå skönt att vara så här genomkörd i kroppen!
Jag var ju på gymmet vid 17.. intog då en crosstrainer och värmde upp lite på den...
sen in till cykelsalen för Indoor Walking... syrran var ju med oxå.. hon är ju inte van vid att köra kondition men jag älskade det!!
Körde järnet och svetten sprutade!
45 min där sen 15 min paus .. fick då i mig en banan..
in till nästa sal.. dax för Body Pump..
shit alltså.. var flera år sedan jag körde detta.. men då körde jag det typ 1 gång i veckan om inte mer.. jag var biff då.. jag bygger ju muskler väldigt lätt.. men är ju inte riktigt det jag vill göra.. men faktiskt insett att hellre en biffig kropp än en smal sladdrig en.. haha.. så jag skall nog köra på detta!!!
hade ju som sagt tänkt att sola men jag var så jävla död efter dessa pass så jag orkade fan inte.. hem.. sätta på ägg för kokning på spisen sen in i duschen...
ätit nu och satan vad gott det va med mat i magen...
stolt över mig själv och det var bra träning för min mage med..=) Inget studsande och hoppande direkt...
nu pulserar det i armarna och benen!
Kommer blir så BIFF nu!!!
ELLER HUR!!!!!???????????????
äsch.. God natt=)

Kommentera inlägget här :