Onödig fakta!

publicerat i Visste ni?;
VISSTE NI....

*Att jag har en sjuk nos fetisch??
Jo alltså.. när jag träffar ett djur måste jag känna på deras nos med en gång, är den blöt och stor och go så kan jag känns på den hur många gånger som helst!! Visst låter det riktigt riktigt pervest!!!?? Men sant..! Stackars Helge hans nos har bleknat för alla gånger jag tatt på den!
* Att jag åkt ambulans 6-7 gånger i mitt vuxna liv men kommer enbart ihåg 1 gång av dom gångerna för då hade jag fått ryggskott! haha=)
* Att jag Älskar att sova på Hotell!!
Allt är fräscht, nystädat och man behöver inte bädda sin säng=)
* Att det jag faller för hos killar är ögon, ögonbryn och NACKEN!!!! Jag älskar en svettig nacke som är brunbränd!
sen MÅSTE dom ha HUMOR!
* jag är superkänslig för koffein??
kan MAX dricka 2 koppar kaffe på en dag och då e det en helg i så fall. En redbull får mig att börja tjöta så mycket så du önskar du hade tejp att sätta över min mun=)
* Att jag har varit AKTIV i kyrkan när jag var tonåring?
Alla mina vänner var med i kyrkan och var kristna så det blev att jag oxå började där..=)
Varit på massa kristna läger och varit med på gudstjänster där folk börjat gråta för dom fått kontakt med Gud!
Jag är dels fortfarande troende men jag kan ju inte säga att jag är aktiv i kyrkan=)
* Att jag haft 3 katter och en hund sen 4 års ålder men blev tokallergisk mot det när jag var 19 och bara blivit sämre med åren!!
* Att jag började jobba som 14-åring på Macdonalds och forsatte sen på den banan som 19- åring men gick sen vidare till att jobba som konditor, och hamnade sen som lagerarbetare=)
Fast är i grunden utbildad Barnskötare=)
Lite onödig fakta eller hur=)

Kommentera inlägget här :