Soffpotatis!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
ungefär så här känner jag mig....
likhet????
fattades bara ölen för mig..=)
Nåja... pusslet är lagt...
Halva ölen fick Daniel dricka upp och efter 3 bitar choklad åkte chokladen in i skafferit igen.. men skålen med nötterna och chipsen slank ner...=)
Ibland får man faktiskt unna sig.. men jag ser lixom ingen resliutat på min träning för jag är slarvig med kosten så sånna kvällar e så onödiga för mig!!!
Jag vill INTE banta.. vill INTE gå på nån diet för det gör mig bara deprimerad... vill hellre träna så mycket som möjligt... men jag går fan inte ner i vikt för det... enda sättet för mig att gå ner i vikt är att bli hjärtkrossad och sluta äta... är så jag har gått ner i vikt dom 2 gångerna jag väl gjort det i mitt liv...!!
Hmm...
eller så accepterar jag bara att jag är en mullig tjej..=)
jaja..
behöver gå och lägga mig nu för kl ringer kl 5 i morgon bitti...
*URK*

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Hahaha.. vilken gosigt härlig bild..

På katten alltså ;)



Ja, ibland måste man unna sig och det är verkligen bättre att träna än att banta. Håller man vikten man går ner bättre också..



Funderar på att ta min "första" öl om vi får ihop en "träff" på finalen för melodifestivalen, hade varit gott. Va ju snart över ett år sen man drack någon :)Kollat med Tommy, helt ok för han ;) Så är du sugen är det bara till att säga till :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

hoppas du sover gott :)

3:e kommentar, skriven , av Råttan:

Du är jättefin som du är!!! Tycker inte alls du behöver banta!!

Kommentera inlägget här :