Tja tja bloggen=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... Ahhh.. njuter av Bruno Mars Live på Ellen show på Tv..=)
Han är så jäkla grym!!!!
Mätt som en häst e jag... en sallad har slunkit ner.. fast orkade inte hela... knepigt!
Fått pantat alla jävla burkar och flaskor jag skulle pantat i går .. men pantad som jag e så glömde jag av det igår så fick ta det idag... 165:- rikare.. haha.. grymt..=) över 200 flaskor och burkar!
Nu skall jag inta sov position...
så jäkla trött och så JÄVLA skönt att få jobba sent i morgon!!!
SOVMORGON!!!
Hatar att gå upp 5 på morran.. jag e fan inte människa då!!!!
Fått ringt Elgiganten ÄNTLIGEN.. så jag får min räkning på datorn.. väntat på den sen mellandagarna!!!
Bilen skall fixas på Fredag med.. en styrled, plus tändlåset och service lampan skall släckas..!!
Massa småfel på den.. är lika jävla nojig varje morgon jag går ut till bilen.. kommer den starta? kommer det gå att köra den med ratten.. ja massa sån skit... vill inte känns så när jag kör min bil!!!
Sen skall den besiktas den 17...
och den 11 e det tandläkaren och den 2 dr gräv... fy fan vad pank jag kommer vara denna månad!!!
Men vad gör det om hundra år ....=)
Nä GOD NATT!!
Kl 18 skall jag iväg...=)
hihi!
Omplåstrad Malin=)
Så torr så jag spricker...=(

Kommentera inlägget här :