Vissa tankar....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.... som cirkulerar i mitt huvud...
ett....
saknar en sak i mitt liv... som var en väldigt stor del av mitt liv för nått år sen...
jag var dock tvungen att ge upp det på grund av min dåliga hälsa...=(
Men att jag e sugen att börja igen... ojojojoj... pratar så klart om fotbollen...
jag saknar det helt enkelt...
som FAN ibland... grymt kul hade man!!!
Jag helt genomsvett efter en inomhuscup=) Jan-07
Vem vet.. kanske tar kontakt med min gamla tränare en dag och ser om man får dyka upp på en träning=)
Jag var aldrig duktig.. men nått så in i helvetes ambitös och energisk och envis..=)
**********
två...
om jag skulle ta och klippa mig snart kanske... skall jag fortsätta ha lugg i så fall.? jag menar är inte det jobbigt att ha till sommaren..??
just nu ser jag ut som Robert Wells i huvudet tycker Daniel..
Vem e vem????
**********
tre...
om inte jag och Daniel kommer utomlands i sommar känns det som vi ALDRIG kommer att komma utomlands...
*************
Annars har jag äntligen fått solat idag=)
Syns det eller?
sen har jag handlat lite och lagat fjärtsoppa med plättar=)
Sen duschat och tvättat håret och lagt massa bra produkter i håret så nu e det så FRÄÄÄÄÄSCHT!
sen har jag gått igenom massa grejer.. den 2/3 skall jag till Dr Gräv för att göra sånt vidrigt cellprov=)
sen den 9/3 skulle jag besikta bilen men såg nu att jag glömt betala den räkningen så jag får boka ny tid...
och den 11/3 skall jag till tandhygienisten... får byta två av mina dagar på jobbet till att jobba tidigt då det inte passar in med mina arbetstider!
Massa pengar som kommer gå..! Fan!
Måste ringa Elgiganten med för min räkning på min dator har inte kommit!! Den skulle komma nån vecka efter jag var där och hämtade den.. och det var i mellandagarna...
skumt!!
Den kanske redan är betald... oj så gott det hade varit.. jag har ju lagt undan pengarna till min dator så länge!
hmm... nä skall väl glo lite på dumburken sen lägga mig.. varit grymt trött idag...
Ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Tycker du är jätte fin i lugg... klipper du nu, är den utväxt till sommaren ;)

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Tack snuttan=9 jo jag trivs i luggen men jag är ju sån som ständigt vill förändra mig.. nu har jag haft lugg sen i November... hmmm...=)

Kommentera inlägget här :