Årsresume nr 2!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Då fortsätter resan genom ...
MAJ

Jag började denna månad med en årets första löparrunda!!
My GOOOD!
Jag höll ju på att dö=)
Fortsatte sen med att gå ut på en riktigt Girls night out!!!
Bara jag och mina tjejer=)
dock slutade kvällen lite kaiko då min älskade vän Bettan råkade ut för riktiga idioter!!!
Nåja allt slutade väl i allafall!
Fick även denna månad kommit till en riktig läkare för min mage...
fick då min diagnos!!!
IBS!!
min mage är idag sååååååå mycket bättre men jag har lidit allt för mycket på grund av denna jävla sjukdom!!
Jag blev även kallad till Fystest för polishögskolan och mitt löpande fortsatte... tränade löpning 3-4 gånger i veckan.. kämpade verkligen med dåliga lungor, ansträngningsastma och IBS!
Jag började engagera mig mer i bloggen och var oxå rätt insatt i ESC!! =)
Jag började väl må lite bättre men fortsatte gå till Psykologen som alltid väckte massa känslor hos mig!
Var på koutsläppet här borta i Kåhög med syrran och barnen plus Marie och Nadja!!
VÅRTECKEN=)
Jag sprang även vårruset!!!
Nästan 5 km på 27 min.. jag var stolt över mig själv=)
Jag fortsatte öva löpning för fullt och repade även med bandet mycket då pappa nu oxå var med oss=)
Daniels bror hade även grisfest och det var varmt så in i helvete dessa dagarna!
Jag började lägga mig ute på gräset och sola...=)
Helge med=)
Esc var ju och det gick ju inge vidare!
Min mamma ramlade oxå i sin lägenhet hemma och bröt höften vilket vände upp och ner på våra liv!
Blev många åkningar till Alingsås lasarett för att besöka våran älskade MAMMA!!
Jag passade även på att festa på Lerumsdagarna men det var kallt som fan och jag var bara depp så ingen kul kväll alls!!
Men söt var jag=)
MIn mamma opererades ju och det gick bra... men hennes starka medeciner gjorde henne riktigt snurrig och det var skit jobbigt att se henne! =(
Pappa fick sitt hus i Floda och jag var genast där på inspektion!
Huset fick godkänt=)
JUNI

Jag tränade löpning som fan.. och jag förbättrade mig för varje gång!!!
Hade möte på sjukhuset angående mammas hemkost vilket anordnades bra! Mamma fick äntligen komma hem och fick mer hjälp än vad vi hoppats på.. kändes skönt!
Jag slingade håret en massa och ville ha lite ljusare inför sommaren!
Var och såg Sex and the city med alla brudarna=)
Sen fyllde även pappa 60 år och Robin fyllde 13 år!
Jag var tok nervös inför fystestet som närmade sig!!
Åkte ju upp till Stockholm med älsklingen som sällskap.. fick ju bott på hotell Ibis som pappas fru hade fixat till oss billigt!
KLARDE JU SEN TESTET!!!
=)
Jag var så sjukt stolt över mig själv och gjorde även slut med min Psykolog på hemvägen=)
Det var för dyrt helt enkelt!
800 spänn per gång!!
RENA RÅNET!
Månaden fortsatte och första besöket på Liseberg gjordes=)
Tog med mig Ella och Nora=)
Daniel fick tyvärr sparken från jobbet i slutet av denna månad oxå..=(
det var midsommar och det firades först i Floda sen Olofstorp=)
Solen strålade dagarna efter midsommar och jag passade på att sola ordentligt=)
och var vi inte ute på gräset blev det poolen hos Daniels föräldrar=)
JULI

Var med tjejerna på Bio och såg Eclipse=)
en mysig sallad på uteserveringen blev det först=)
myste vid havet och grilla hos pappa med familjen... åhh lycklig!!
Fotbollsvm drog igång och följde väl det sådär...
Marielle och Carl flyttade till Lerum..=)
Semestern nalkades och som jag njöt=)
Var på Lotta på Liseberg med Marie=)
åkte även till Ullared
tränade utomhus vid Nääs
var i alingsås och käka på musses med Linda plus familj plus Marie och Tommy sen bowlade vi på Stures!
Målade köksbordet och vardagsrumsbordet!
Var på P!NK konsert!!!
Läste alla Twilight böckerna..=)
och var i Gränna!
Var hos frissan=)
AUGUSTI

Månaden började med den tradionella Restaurangfestivalen=)
Hade en grymt rolig kväll ute=)
Fick mail om att jag var vidare till Pliktverket!
Plockade blåbär med syrran=)
och åkte till Danmark!!
Jag körde dock och var vråltrött hela dan bara för det!
men kul var det!
började på min diet då jag uteslöt kolhydrater!
och avslutade semestern med inflyttningsfest hos pappa!
besökte självklart kulturkalaset med Marie och såg Rix Fm festivalen=)
Var även och såg Björn Rosenström ute i Herrljunga med hela OLofstorpsgänget=)
sen vart det även mega stor fest på jobbet då alla våra återförsäljare var bjudna.. det vart stor kräftskiva!!
jag tränade ju rätt mycket och Body Combaten var nått jag upptäckte denna sommar=)
efter ett Body Combat pass!
det var dessa månaderna.. återkommer med resterande.. senare..=)

Kommentera inlägget här :