Årsresume nr 3!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Då fortsätter vi resan genom ...

SEPTEMBER

ja denna månad började väldigt lungt... jobbade.. tränade.. var ute och gick mycket... var ute och käka med Daniels och hand familj för att fira hans brors fru sen träffade jag även Marie en lördag då vi shoppa och fika lite inne i stan..=)
tog massa ego bilder på mig själv=)
jag fortsatte med min diet och höll den rätt bra faktiskt.. men nått större resultat gav den ju inte tyvärr..=(
Idol började på tv och oj så det följdes slaviskt..=)
var på fest hos Jennie i Kungälv=)
och dagen efter var det spelning i Gråbo med bandet=)
Pliktverket!!! Ja det gick ju tydligen så där..!!! Jag tyckte det gick bra men nä... dom gillade mig inte..=(
Dag 1 och Dag 2!
det var valtider!!!
Röstade på folkpartiet jag=)
var även kalas för småskitarna Ella pch Albin som fyllde år!
Albin, Ella och Nora!
fortsatte med träningen och dieten=)
Min systerson Robin spräckte sin ena njure och åkte in på sjukan för operation!!
var ute och käka med Bettan och Martin plus Jessica och Björn.. vi föröskte även ta oss in på casionet.. var lättare sagt än gjort!
Köpte min IPHONE!!!! =)
och köpte Daniels presenter=)
OKTOBER

Började månaden med spelning på jobbet då vi hade lite afterwork=)
och gudars så stolt jag var över min telefon!
Sen fyllde Daniel år!!!
firade honom med att bjuda hem lite folk här=)
img_6287 (MMS)
img_2990 (MMS)
sen var vi och spela beach volley boll!
sen hem hit till oss igen för efterrätt och sen stan=)
hade även ett litet kalas för Daniel med min familj oxå dan efter=)
vart förskyld=(
img_0106 (MMS)
var på Liseberg med Daniel och hans mamma för att käka lite=)
testade ett military fitness pass=)
img_0249 (MMS)
hade utbildningsdag på jobbet!
månaden bestod av mycket mycket promenader!!!!
img_0427 (MMS)
syrran fyllde år=)
skriver om dom 2 sista månaderna sen!

Kommentera inlägget här :