Begravning!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Fått en tillfrågan om att sjunga på en begravning nu i slutet av Januari!
Träffat denna man endast 2 gånger och kände inte honom men min Farbror var kollega med han och det skulle betyda mycket för han om jag kan sjunga!
Jag måste kolla med jobbet först om jag kan få gå på begravningen!
Låtarna som skall spelas är dessa två..
den första spelar vi ju i bandet redan och personen i fråga älskade denna låt och älskade när vi uppträdde med den..=)
Den andra låten är en låt som han familj hade gemensamt med honom!

Denna låt kör ju min farbror och så lägger jag stämma!
Denna låt vill min farbror att jag skall sjunga!!
Jag har ALDRIG hört den innan så får väl se hur det skulle gå...
inte alls säkert jag kan ta ledigt från jobbet så vi får se..!
Fina låtar dock!
Och kommer nog vara lättare att sjunga dom då jag inte kände mannen.. men begravningar är ALLTID tuffa!!
Usch!!
Började ju förra året med 2 st.. den första var SKITJOBBIG och helvete vad jag BÖLA!!!
men men... får se helt enkelt!

Kommentera inlägget här :