Denna Lördag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... ja hallå där...=)
Blev en mysfredag igår utan data =).. bara jag, Daniel, mat och tvn..=)
Var ruggigt gott att få äta krabba..=)
Älskar det=)
Vid tolv checkade vi in och gick och la oss...
10 vaknade jag i morse av kattfan som höll på att jamade sig hes där ute... så jag gick ut... måttligt glad jag blev på kattkräket som rivit sönder påsen med alla räkslak och ätit räkskal och sen spytt upp detta på diverse platser i lägenheten!!!
TJOHO!!!
Älskar hur mina mornar alltid börjar!!!
Kattfan åkte ut i den 25 metiga snön som fallit under natten och jag satte i gång och torka upp spyor!!
Djurvän...? Ja faktiskt men när det gäller min älskade kattkräk så är jag lite extra hård ibland!!!
(kan nämna att han är redan inne igen.. när han tittar så på en och jamar när man tittar ut genom fönstret ja då smalt mitt mamma hjärta och han fick följa med upp igen)

men innan dess har jag legat och kikat lite på tv i sovrummet, ätit frukost sen satt igång och storstädat lägenheten... Höll på att slänga ut dammsugaren i den 25 metiga snön med men Daniel kom till min räddning och fixade den så till slut sög den som den skulle=)
Jävla dammsugare!!
har moppat golven så nu luktar det fräscht i lägenheten igen.. dock så är jag snuvig som ett as nu bara för att jag rensade dammsugarslangen på allt damm som fastnat i klumpar där... behöver ta min medecin NU!!!
Är man allergisk mot precis allt så e man!!!!
nu sitter jag genom svett här framför datorn i enbart mjukisbyxer... så nån bild kan jag nog inte bjuda på...
tror faktiskt INTE ni vill se nån!!!
Jag är blek som ett spöke och brösten har börjat inta sin gravitions ålders höjd och magen skall vi inte prata om...
.. ingen bild..=)
Nu skall jag sätta mig och pussla ett helt omöjligt pussel enligt en jobbarkompis...
uppdaterar med bilder om det sen.. nu har jag nått att sätta tänderna i..=)
Ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Haha vackra du kan nog aldrig se hemsk ut så vi hade visst velat se bild och om du nu mot förmodan skulle göra det så skulle du bara vara mänsklig ;)

2:a kommentar, skriven , av bitterfittan:

hoppas du har det bra idag snygging (:

Kommentera inlägget här :