Doing Laundry!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Japp... idag tog vi en låååång sov morgon som vanligt... love to sleep..=)
vaknade kl 11...
upp... Jag bäddade då ut dom gamla sängkläderna och bytte med nya..=)
sen satte jag upp en tvätt tid och började tvätta...
Daniel fick diska och duka fram frukosten...
så nu har vi ätit och jag tvättar.. Daniel fick dock åkt iväg för att kika på ett jobb nu... om plogning och det lär ju behövas just nu.. tydligen har plogningsbolagen för mycket att göra... no shit lixom.. snöat konstant i flera dar nu...
han skall därför ploga i natt!!
det är riktigt goa pengar det=)
Älskar att se han så ambitös och tar gärna jobb!!!
utöver deras firma han driver så tar han ju andra jobb som är bra=)
Nu skall jag snart duscha sen ta på mig och åka till Marie och gosa med nykläckta Tanja..=)
Sen åker jag till Marielle och dom och äter kalkon middag där...=)
Våran tradition i familjen att göra det...
åhhh det är så jäkla gott så jag längtar!!
nä.. ha en trevlig dag.. hörs sen!

Kommentera inlägget här :