Goooood mooooorning!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Ja då var man uppe ur sängen...
sovit som en stock och som vanligt har det bara rullat på med drömmar i huvudet.. den ena drömmen har avlöst den andra... känner mig ungefär som sveriges mest filmrullande biograf fast utan besökare...=)
varför drömmar man så himla mycket???
Nå väl.. kvällen igår gick kanon...
Jag och Jessica stod mest och tjöta som fan... var dö lungt efter halv 11 typ.. då gick nästan alla hem...
men det var skönt...
halv 2 rullade vi hemåt .. hoppade av i Floda och tog min bil hem..=)
Vi var rätt trötta på hemvägen jag och Jessica.. haha... "Alla heter stig-orvar i Göteborg"
hahaha...!!
En Frölunda match är bokad.. den 22 tänkte vi gå.. då skall det drickas öl till matchen sen får vi se vart vi hamnar=)
Daniel har sovit i Olofstorp i natt så jag har sovit helt själv!!!
Pappas fru ringde nu.. dom hade fått massa mat från min farbrors fru och undrade om jag ville ha lite av det... får åka dit och hämta det=)
Mat tackar man ju inte nej till=)
Dom har ju varit i LOndon ett par dar nu så kan vara kul att åka dit och säga hej...
för övrigt vet jag inte alls vad som händer idag!!
Nån MY dog mässa verkar det inte bli.. lika bra det kanske.. mycket folk.. jag kommer bli skit dålig och det kostar pengar!!
tänkte träna istället så det kanske det blir..
nån promenad e jag inte sugen på i detta vädret.. usch.. slask och regn..
nä får la se om Daniel lever.. skall ringa han..
nu skall jag äta upp min tallrik yougert..=)

Kommentera inlägget här :