Haha!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Solsidan på TV...=)
Underbart=)
Har varit en riktigt mysig dag=)
Daniel har ju som vanligt på söndagar spelkväll så han har jag ingen kontakt med just nu.. så egen tid i soffan!
Druckit DÅLIGT med vatten idag så försöker ta igen det nu!
märker med en gång när jag druckit dåligt...
Ja dagen började vid halv 11 idag...
upp.. åt lite frulle sen fick jag med mig Daniel på en kort runda...=)
Daniel var tydligen "törstig" så han orkade inte gå så långt *suck*
=)
Hem och bara hämta bil, pantburkar och åka och tanka, tvätta bilen och panta burkar och handla lite..=)
sen hem och duscha och åta till svärföräldrarna...
var stekt fläsk med potatis mos och löksås till Middag... satans gottit!!!
sen lite fika nere i källarn och fick kika på söta valpar... Daniels pappa skall skaffa ny hund.. en jakthund..=)
Jag och Daniel är ju så sugna på hund.. så satt och googla lite på allergivänliga/fria hundar=)
American Indian Dog
finns faktiskt en hel del=)
men det skulle ju inte bli ännu.. är bara en dröm.. får väl se om det blir nått!
men längtan är stor!
Nu när vi kom hem har jag suttit med pusslet lite...!
Jag blir ALDRIG klar!!!!! =(
nä kika klart på solsidan och mysa för mig själv i soffan=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pappa:

Skaffa inte husdjur, vad ni än gör!!!!

Kommentera inlägget här :