Morsning!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Då var det redan Tisdag på den 3 veckan detta året... alltså.. tiden går FAN lite VÄL fort ibland!!
Jag dricker mitt kaffe som vanligt och laddar för jobbet...
Idag har jag på mig min goa SVEA hood tröja som jag fick av Daniel för snart ett år sedan=)
DEn är lite liten för min tjockis mage men den är snygg=)
Idag efter jobbet blir det gymmet igen... idag skall jag springa som FAN på bandet.. minst 30 min...
brukar köra riktigt riktigt hårt och svettas riktigt riktigt mycket varannan dag då jag skall tvätta håret... visst låter det sjukt?? men vill inte tvätta håret mer än varannan dag så då vill jag bara bli riktigt jävla svettig varannan dag... nu har ju jag ärvt min pappas svettkörtlar då jag blir svettig bara av att ta mig ur sängen på morgonen så jag svettas varje gång jag tränar ändå... men men... varannan dag gör det inte lika mycket=)
Nog om det.. ointressant vetande tror jag man kallar det!!
Ha en bra dag folket=)

Kommentera inlägget här :