Ny regel...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... gud vad jag e trött nu.. känns att jag sovit dåligt=(
Ryggen är bra...
men när jag kom till jobbet trodde jag att jag skulle dö... kunde knappt göra nått... som tur va så släppte det under dan...
så efter jobbet var det gymmet...
och idag så körde jag cykling!!! Japp... var skönt.. kändes i bena.. cyklade bara 20 min.. men svett blev jag!!
tog en rätt lugn träning idag...
lika hårt på Milon dock.. men cyklingen var ju inte alls lika ansträngande som löpning!
var på tok för mycket folk på gymmet så jag orkade varken pissa där eller duscha.. åkte till affären och köpte middags mat för veckan!
sen hem och fick pissa och duscha medans Daniel lagade maten=)
nu skall jag pussla... TRÖTT!!!
Idag har även jag och Daniel infört en ny regel här hemma.. ingen dator efter kl 23 på vardagskvällarna... jag måste få somnat lättare och det är inte lätt när han sitter uppe till halv 1 på nätterna och spelar!!!
så får hoppas det blir bättre med min sömn då=)
piggve..!!!

Kommentera inlägget här :