Ny vilad=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. jag vaknade av mig själv strax innan halv 5.. kände mig lagom utvilad då så gick upp..
Daniel skulle väckt mig kl 17 annars...
Idag såg jag att ingen hade satt upp sig på dagens macth på jobbet så jag behöll seriekorten och idag tänker jag och Daniel gå=)
Han får väl låna mina Frölunda mössa så tar jag halsduken och tröjan=)
Fan.. så där jävulst ont i min mage nu!!
haft sen jag vaknade...
är det för löpningen tro??
Kan det vara så illa?
Vet ju att mina stackars tarmar hatar studsandet i löpningen men känner ju inget på plats utan det kommer alltid efteråt...
hmmm..
skall jag verkligen behöva sluta med löpningen nu när jag övat upp kondisen såpass????
Gör mig riktigt ledsen=(
Känner ju nästan mer av att gå ut och gå.. då svullnar magen som FAN och gaserna skall vi inte prata om!!!
Fan...
ont i magen och ... *****!!!
Kanske skall skita i hockeyn!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Usch gumman, inte kul för dig, hoppas du blir frisk snart! KRAMAR

Kommentera inlägget här :