Rövmätt!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
En förbaskat god kycklingrulle ligger i min mage nu!!!
Utby`s Pizzzeria gör dom goaste kycklingrullarna... man typ dör när man tar första tuggan för den är så JÄVLA god!!!
Haha.. jag och Daniel hade mys time förut och mitt upp i allt stannade jag upp och tittade på Daniel och utbrast... "Fan vad vi skall äta mat från Utby idag älskling"... så där romantiskt som bara jag kan vara...=)
Ät man matglad som jag så tänker man på mat även i dom konstigaste lägena...=)
Har även hunnit pussla lite.. och skall nog fortsätta med det nu...
kvällen verkar bli väldigt lugn.. vilket bara känns skönt just nu..=)
Vi har inte så mycket pengar till nått annat heller så det gör inte så mycket=)
NU är jag dock påklädd och kan bjuda på en/några bild(er)...=)
Har min 10:- skjorta på mig=).. Najs Huh???

Kommentera inlägget här :